În perioada 25-28 martie 2019, Editura Tracus Arte va fi prezentă la Târgul Internațional de Carte de la Budapesta (ediția a 26-a), în cadrul standului Ministerului Culturii și Identității Naționale, cu volume reprezentative, apărute în ultimele luni.
Menționăm Iluminarea marilor construcții, de Ion Mureșan, Poeme, de Matei Vișniec, Cântecul omului de vânzare, Geo Bogza, Criminalii și crinii, de Ion Stratan, Poheme, de Gellu Naum, Indigo, de Alina Purcaru, Ghinga, de Dan Coman, europa, zece cântece funerare, de Elena Vlădăreanu, kirilă, de Teodor Dună, odeletă societății de consum, de Romulus Bucur, Tehnici de camuflaj, de Robert Șerban, 10×10 (antologie), Familia Popescu, de Cristi Popescu, Frica, de Nicolae Breban, Ei sunt printre noi, de Mihai Ignat, Dimineață pierdută, de Cătălina Buzoianu, Clopotul scufundat, de Livius Ciocarlie, Jurnal: Pagini regăsite 9 octombrie 1959 – 3 mai 1962, de Mircea Eliade, O singurătate feroce, de Mariana Marin.
Înființată în 2007 cu scopul de a publica cei mai buni autori români contemporani, Editura Tracus Arte și-a diversificat în ultimii ani portofoliul, fără să renunțe la misiunea sa inițială. Echipa editorială și-a propus, pe de o parte, să descopere și să impună scriitorii români de azi din toate genurile literare și culturale, de la poezie, proză și teatru, la critică și teorie, iar pe de altă parte, să (re)aducă în actualitate opere esențiale, intrate deja în canonul (post)modernității. Editura Tracus Arte publică peste 100 de titluri anual – opere originale și traduceri (în general titluri de referință ale literaturii universale, autori premiați cu unele dintre cele mai importante distincții: Nobel, Herder, T. S. Eliot). De la debuturi în poezie sau antologii ale unora dintre cei mai valoroși poeți români și străini ai secolului XX, la studii despre avangardă, critică literară și teorie, editura își diversifică anual colecțiile și titlurile. În același timp, publicarea operelor complete ale lui Shakespeare sau publicarea pieselor lui Cehov, alături de volumele lui Antonin Artaud și de cele ale autorilor români ca Matei Vișniec, menține viu interesul cititorilor pentru teatru și avatarurile lui.