spot_img

Campania online de promovare a Republicii Moldova ca destinație turistică #FiiOaspeteleNostru premiată pentru excelență

Republica Moldova a fost premiată la categoria “Cea mai bună Campanie de Promovare a Destinației” în cadrul celei de-a VII-a ediții a eTravel Conference în România. Acesta este cel mai mare eveniment de afaceri și promovare online dedicat industriei de turism din România, iar campania #FiiOaspeteleNostru sau #BeOurGuest, a luat locul II.

Pe 24 octombrie 2018, Ambasadorul Republicii Moldova în România, Mihai Gribincea și directoarea executivă a Asociației Naționale pentru Turism Receptor și Intern din Moldova ANTRIM, Natalia Țurcanu, au ridicat premiul pentru Moldova la evenimentul care  a decernat cele mai bune proiecte online de promovare din industria turismului și a ospitalității.

 

“Suntem foarte bucuroși că am fost selectați pentru acest premiu. Avem oameni tineri care promovează frumusețea Moldovei și iată că, dacă în 2013 țara noastră era considerată una dintre destinațiile cel mai puțin vizitate, în 2018 am ajuns în topul destinațiilor care atrag turiști. Vă așteptăm să fiți oaspeții noștri”, a declarat Excelența Sa, Mihai Gribincea, Ambasadorul Republicii Moldova în România.

 

Campania de promovare a Republicii Moldova ca destinație turistică intitulată #Fii Oaspetele Nostru (#BeOurGuest) este parte a unui program complex de marketing pentru activarea turismului local, pentru încurajarea cetățenilor din țară și din diaspora de a cunoaște și vizita obiectivele turistice, precum și pentru a contribui la dezvoltarea turismului prin invitarea oaspeților străini să descopere Republica Moldova și patrimoniul său cultural-turistic. Demarată în noiembrie 2017, video-ul campaniei l-a avut ca personaj principal pe designer-ul olandez Roland Huisman, remarcat de public pentru asemănarea izbitoare cu actorul Brad Pitt, care a jucat rolul unui turist străin care descoperă frumusețea și ospitalitatea moldovenilor. Această campanie a devenit virală în foarte scurt timp ajungând la peste 4.000.000 de views în social media. Costul campaniei digitale a fost de 20.000 de dolari, inclusiv producerea video-ului.

 

#FiiOaspeteleNostru a fost lansată simultan în trei țări țintă pentru turismul receptor – România, Italia și Polonia – și a avut rezultate excepționale, fiind reflectată în peste 100 de publicații, show-uri de televiziune și programe de radio naționale și internaționale. De-a lungul anului 2018, campania a continuat și a reușit să depășească granițele digitalului astfel încât diverse activități de promovare au fost realizate sub umbrela campaniei #BeOurGuest, mai exact 15 evenimente cultural-turistice au fost organizate, precum concerte ale maestrului Eugen Doga, Conferința Globală privind Turismul Vinicol și alte evenimente locale; 11 press-trip-uri cu jurnaliști și bloggeri internaționali și 2 micro-campanii de activizare a diasporei.

 

Pe piața din România această campanie s-a bucurat de succes, existând mulți turiști care au ales această țară ca destinație turistică. De altfel, oficialii din turism susțin că țara noastră este o piață țintă pentru Moldova, în anul 2017 înregistrându-se un număr de 36.000 de turiști români, cu 20% mai mult decât în 2016.

 

“Premiul de astăzi confirmă succesul campaniei demarate acum un an #FiiOaspeteleNostru care a avut un impact deosebit în România, iar acest lucru îl demonstrează tendința pozitivă în creșterea fluxului de turiști între România și Moldova. Mulțumim organizatorilor pentru apreciere, dar și echipei din spatele aceste campanii, fără de care nu am fi avut aceste rezultate frumoase: Proiectul de Competitivitate din Moldova și întreaga industrie de turism receptor reprezentată și aici de Asociatia Naționala pentru Turism Receptor din Moldova. Fiți Oaspeții Noștri!”, a declarat directorul executiv al Asociatiei Naționale pentru Turism Receptor din Moldova, Natalia Țurcanu.

 

Ca urmare a acestor eforturi sistematice, Republica Moldova a fost votată de către publicațiile celebre în domeniul promovării turismului precum: National Geographic, Lonely Planet și New York Post drept una dintre cele 10 destinații de top ale anului, în contextul în care în urmă cu 5 ani, aceleași publicații o numeau „cea mai puțin vizitată destinație”.

 

#BeOurGuest” a fost demarată sub egida brandului turistic de țară Pomul Vieții, fiind susținută de Ministerul Economiei și Infrastructurii și Agenția de Investiții a Republicii Moldova. Implementarea campaniei a fost realizată de către Asociația Națională pentru Turism Receptorcu suportul partenerului strategic Proiectul de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID și guvernul Suediei.

 

Articole recomandate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2022

De 13 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2022, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Ziarul de Iași, Ficțiunea OPTm și Gala Tinerilor Scriitori / Cartea de poezie a anului 2022, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 85 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2022: 30 de cărți de poezie, 30 de cărți de proză, 10 cărți de critică, istorie și teorie literară, precum și 15 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2023, ora 23.00. Juriul Premiilor AgenţiadeCarte.ro este compus din scriitorii Florin Iaru, Cristian Teodorescu și Dan Mircea Cipariu (președintele asociației Euro CulturArt). Juriul va anunța, după închiderea votului pe agentiadecarte.ro, printr-un comunicat de presă, câștigătorii. Premiile, în valoare de 5000 lei, sunt finanțate de Ministerul Culturii.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2021

De 12 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2021, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Ziarul de Iași și Gala Tinerilor Scriitori, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 71 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2021:  30 de cărți de poezie, 20 de cărți de proză, 10 cărți de critică literară, istorie literară și teorie literară, precum și 11 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2022, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2020

De 11 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2020, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Observator Cultural, Ziarul de Iași și Gala Tinerilor Scriitori, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 74 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2020: 31 de cărți de poezie, 20 de cărți de proză, 10 cărți de critică literară, istorie literară și teorie literară, precum și 13 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2021, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului. (Dan Mircea Cipariu)

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2019

De 10 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2019, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. Astfel, propunem câteva titluri pe care le considerăm semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2020, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2018

În anul editorial 2018, au fost publicate câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Iocan și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 31 august 2019, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2017

În anul editorial 2017, au fost publicate câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 27 august 2018, ora 23.00. Pe 31 august 2018, de Ziua Limbii Române, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2016

Anul 2016 a propus câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 27 august 2017, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2015

Anul 2015 a propus câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, România literară, Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 15 mai 2016, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2010

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2010

Cotidianul cultural AgenţiadeCarte.ro este membru al Asociației Publicațiilor Literare și Editurilor din România (APLER)

 

Publicaţie culturală finanţată cu sprijinul Ministerului Culturii.

ISSN: 2248 – 1508