ONB lansează o aplicaţie pentru smartphone-uri
nov. 13th, 2011 | By admin | Category: EvenimentCu ocazia aniversării a 90 de ani de la instituţionalizare, Opera Naţională Bucureşti lansează o aplicaţie pentru smartphone-uri, în premieră în România, fiind vorba despre un supliment care promovează spectacolele operei într-un mod modern.
Opera Naţională Bucureşti sărbătoreşte în acest an 90 de ani de la oficializare. Spectacolul inaugural ce a marcat instituţionalizarea teatrului liric bucureştean a avut loc în data de 8 decembrie 1921, titlul ales fiind „Lohengrin” (Richard Wagner), interpretat atunci sub bagheta lui George Enescu însuşi. La aniversarea celor 90 de ani de la acest moment istoric, ONB organizează o gală de premiere a foltilor angajaţi ai teatrului (cu acces liber în limita locurilor disponibile) – 27 noiembrie 2011, urmată în data de 3 decembrie 2011 de reprezentaţia-eveniment cu „Lohengrin” şi de o Gală de Balet – 8 decembrie 2011.
Pentru a oferi spectatorilor o supriză la această aniversare, ONB, în colaborare cu firma mobile OUTLOOK, prin unul dintre brandurile sale, euro-strategic.com, va acorda pentru fiecare bilet achiziţionat pentru unul dintre cele doua spectacole – „Lohengrin” (3 decembrie) şi „Gala de Balet” (8 decembrie) – un supliment care promovează ONB în varianta modernă.
Astfel, a fost dezvoltată o aplicaţie ce permite oricărui utilizator de smartphone high-end (telefon mobil multimedia multifuncţional, Android sau iPhone) să sărbătorească acest moment special. Astfel, va putea fi vizualizat un model 3D cu logo-ul ONB şi se va asculta unul dintre cele mai cunoscute fragmente de operă – „Brindisi” din „La Traviata” (Giuseppe Verdi), procedeul fiind posibil prin intermediul tehnologiei inovatoare de tip Augmented Reality şi QR Code.
Iniţiativa de a personaliza un bilet la un spectacol cu o aplicaţie de acest tip este o premieră absolută în România.