Vineri, 17 decembrie 2021, ora 19:00, ANNIVERSAIRE9.NOI găzduiește Stylish Winter Land, o seară de Modă și Stil Autentic: Raluca Soare & Guests, concept și direcție Artistică Alin Gălătescu. O prezentare de modă autentică și plină de culoare marca Raluca Soare. Ținute unicat întregite de accesorii unicat realizate de designerii Anayd Blu, Katerini și Nfelt. AgențiadecArte.ro este partener media al evenimentului.
Atmosfera evenimentului este completată de un mix de arome și emoții din noua și fascinanta ediție a colecției Dor – Golden Edition, conceput de către Iulia-Victoria Neagoe, creatoarea de parfumuri a brandului Luviane Atelier de parfumerie și corpurile de iluminat Wooba
DESPRE BRANDURI
Brandul RALUCA SOARE s-a născut din iubirea pentru culori şi din nevoia de a crea. Ralucasoare.ro s-a născut din dorinţa de a insufla curaj vestimentar femeilor. Şi asumare. Este feminină, misterioasă. Autonomă. Rafinată. Cu delicatețe, subtilitate a gustului sau a simțirii. Cu doza necesară de îndrăzneală. Femeia care vrea. Femeia care poate. Femeia care aruncă săgeți din priviri. Femeia care se alintă în brațele partenerului. Femeia care vrea să șocheze. Și știe cum să șocheze. Femeia (arareori) cuminte și supusă. Femeia curajoasă. Femeia care înțelege culorile.
Anayd Blu a fost creată de Diana Toboșaru, o scenografă fascinată de costum, de accesorii, pentru care bijuteria de autor este încă o formă de a manifesta creativitatea. Colecția Restart pornește de la ideea că experiențele, încercările, momentele grele din viață ne ajută să evoluăm. Trecem prin Pământ, prin Apă, prin Foc și ne înălțăm din nou cu aripi din lumina în Aer. Renaștem mereu ca Pasărea Pheonix, mai buni, mai înțelepți, mai puternici.
Bijuteriile Katerini dau un farmec aparte ținutei tale. Elegante, versatile,minimaliste, foarte ușoare, accesoriile Katerini sunt create din peturi reciclate și finisate cu mare artă. Designerul din spatele brandului creat în 2014 este Katerina Colasîz.
Luviane Atelier de Parfumerie® este un brand românesc de parfumerie artizanală de nișă, apărut la finalul anului 2013 și devenit marcă înregistrată în 2014. Produsele de parfumerie în serie mică (elixiruri, parfumuri solide, parfumuri ambientale, inclusiv pentru companii în scopul obținerii unei atmosfere benefice) sau unicat (amprente olfactive pentru branduri sau evenimente) sunt create exclusiv din ingrediente naturale certificate de către creatoarea de parfumuri Iulia-Victoria Neagoe, fondatoarea brandului.
Colecțiile deosebite precum „Simfonie Gurmandă”, „Miresme Românești” sau „DOR” sunt inspirate din lucruri autentice de viață, din mitologie și simboluri românești, iar colecția „Florile Reginei” este dedicată Reginei Maria a României Seria de parfumuri dedicată sărbătorilor de iarnă aduce bucuria exuberantă a Crăciunului în case, prin parfumul ambiental Aromă de Sărbătoare, dar și pe piele prin apa de parfum și parfumul solid Neios.
NFELT creat de Nicoleta Bică Bucșaru readuce în atenție lâna și o modalitate veche de prelucrare, felting, exploatarea fibrelor naturale de lână care au puterea să capete contur sub presiunea mâinilor, se intercalează și se întrepătrund, rezultând o creație cu un aspect estetic autentic, care induce senzația de durabil, transcendental, având un caracter pictural, având poezie, toate acestea făcând-o compatibilă cu felul meu de a simți și gândi. Proiectul ,,Frunza”, care a căpătat forma unei genți delicate, cu formă dinamică, tridimensională, texturată. ,,Frunza” are calitatea de a bine-dispune nu doar tactil, fiind extrem de plăcută la atingere, datorită fibrelor de lână extrafină merinos în combinație cu fibre de mătase, dar și prin starea de spirit, prin simbolistica ei, care insuflă speranța și forța de transformare în ceva mai bun, mai puternic.
WOOBA implică o comunitate compusă din artiști și antreprenori: trei fondatori și zece parteneri strategici. Tineri profesioniști, adaptabili și dornici să construiască, în noua actualitate, un brand cu viitor. Pasionați de Univers, natură și lumină, au gândit în linii drepte și au proiectat produse care să aducă „o nouă viziune acolo unde oamenii au nevoie de ea”. O afacere locală pornită pentru a contribui cu impact în obiectivul de dezvoltare durabilă – consum și producție responsabile. Brandul caută soluții sustenabile de reintegrare a rebuturilor din lemn și plastic în proiectarea produselor modulare de decor.
https://www.galateca.ro/contact.html
https://neogalateca.ro/collections/anniversaire-9-noi
Plăcut de Radio Guerilla
Parteneri media: modernism.ro, Biz, AgențiadecArte.ro, dreamingof.net, Cover stories, Kreatoria, Propagarta, Metropola TV
Susținut de AQUA Carpatica și Domeniile Sâmburești