Seminar de Management Participativ cu Jean-François Zobrist, la Timișoara
mart. 31st, 2016 | By admin | Category: PostcardSâmbătă, 2 aprilie 2016, ora 9:00, la Universitatea de Vest din Timisoara (Bd. V. Pârvan, nr. 4), Institutul Francez din Timișoara vă invită la un Seminar de Management Participativ cu Jean-François Zobrist. ”Fericirea la serviciu”, ”bazele managementului bazat pe încredere” vor fi temele principale de discuție.
Organizator : Clubul de Afaceri Franco-Român Timișoara
Jean-François Zobrist, un șef care „a dat puterea” muncitorilor săi *** Nu poate fi performanță fără bucurie.
Jean-François Zobrist, un nume francez de referință, pionier în managementul participativ și liber, prezent în România la sfârșitul lunii martie pentru o zi de discuții cu marile companii franceze din București (Michelin, Carrefour, Decathlon, …), a răspuns favorabil și invitației Clubului de Afaceri Franco-Român din Timișoara de a veni și în orașul nostru pentru o zi de discutii cu managerii timisoreni și angajații lor cu privire la rolul și importanța acestui tip de management participativ, modul în care acesta poate contribui la succesul companiei.
Discutiile vor avea loc în limba franceză, dar pe tot parcursul acestui eveniment vom fi însoțiți de un translator.
Taxa de participare la acest eveniment este de 50 euro / participant.
Detalii și înscrieri : centredaffairestm@gmail.com și pe pagina Facebook a Institutului Francez Timisoara
PROGRAM:
08:45-09:00 Primirea participanţilor
09:00-10:30 Desfășurarea Seminarului de Management Participativ cu Jean Francois ZOBRIST – Partea I
10:30-10:45 Coffee Break
10:45-12:30 Desfășurarea Seminarului de Management Participativ cu Jean Francois ZOBRIST – continuare Partea I
12:30-13 :00 Coffee Break /sandwich
13:00-15:00 Desfășurarea Seminarului de Management Participativ cu Jean Francois ZOBRIST – Partea a II-a
Număr de vizualizări :1978
Pacat ca aceste seminarii nu sunt inregistrate. Mi-ar fi placut sa particip, dar nefiind in Timisoara… astept sa citesc parerea cuiva care va participa.