Despre colecţia „Planeta Bucureşti”, la „Cafeneaua critică”

iun. 10th, 2013 | By | Category: Agenda de carte

Joi, 13 iunie 2013, ora 19.00, în Club A (Bucureşti, Str. Blănari Nr. 14), va avea loc o nouă ediţie a proiectului de dezbateri culturale „Cafeneaua critică”. Cu această ocazie se va discuta despre Colecţia „Planeta Bucureşti” a Editurii Vremea şi despre cum se fac şi de ce se citesc cu atât de mare interes cărţile despre „Micul Paris”. Invitaţi: Silvia Colfescu (directoarea Editurii Vremea), Roxana Vlăsceanu (PR manager Vremea), Victoria Dragu Dimitriu şi Lelia Zamani (autoare ale unor cărţi apărute în Colecţia „Planeta Bucureşti”). Amfitrion: Ion Bogdan Lefter.

„Un mare succes editorial şi înainte de criză, şi în timpul crizei, şi – probabil – şi după criză: istoria Bucureştiului. S-au publicat, se publică şi se vor mai publica numeroase cărţi – studii, evocări, albume etc. – consacrate „Micului Paris”, trecutului mai îndepărtat ori mai apropiat al Capitalei noastre, venind până către prezent, către noile dezvoltări urbanistice şi către cele mai recente atracţii culturale şi turistice ale locului. Unul dintre cele mai interesante proiecte în materie e Colecţia „Planeta Bucureşti” a Editurii Vremea, de la care va porni discuţia de la „Cafeneaua critică”. Vor fi prezentate – fireşte – şi cele mai recente apariţii din colecţie.” (organizatorii)

Noutăţi din Colecţia „Planeta Bucureşti”:

1. Poveşti ale comorilor din Bucureşti de Victoria Dragu Dimitriu

2. Din Bucureştii trăsurilor cu cai de Paul Emil Miclescu