Miercuri, 13 februarie 2013, între orele 12.00 şi 14.00, la cafeneaua Librăriei Bastilia (Piaţa Romană, nr.5, Bucureşti), va avea loc o discuţie informală pe tema brandingului personal în medicină. Întâlnirea cu reprezentanţii mass-media precede lansarea volumului „Cine eşti tu, doctore?” de dr. Nicolae Iordache Iordache şi Olivian Breda (Editor: Houston NPA), primul manual de branding personal adresat cadrelor medicale din România. Prin această întalnire cu reprezentanţii mass-media, autorii îşi propun să provoace o dezbatere liberă despre percepţia publică a profesiei de medic în România şi despre şansele şi strategiile consolidării brandului de doctor în spaţiul românesc. La eveniment vor lua parte medici de renume, care vor împărtăşi cu jurnaliştii propriile experienţe legate de consolidarea reputaţiei profesionale şi de câştigarea încrederii pacienţilor. Vor fi prezenţi: conf. dr. Gabriel Popescu, medic infecționist, şi dr. Sandra Alexiu, medic de familie.
“Cine eşti tu, doctore?” este o carte care vorbeşte, în aparenţă, despre reinventarea brandului de doctor. În esenţă, însă, autorii au reuşit să surprindă aspecte dintre cele mai profunde ale naturii umane, pornind de la menirea fiecăruia, responsabilitate, implicare, comunicare, “viaţă trăita”. Stilul clar, explicit, arhitectura bine structurată a capitolelor cărţii, cursivitatea discursului, asigură chiar şi cititorului neavizat o lectură mai mult decât agreabilă. Am descoperit aşadar o carte utilă nu doar medicilor, ci şi pacienţilor, publicului larg, care de-a lungul existenţei inevitabil vor interacţiona cu doctorul. Este o carte despre viaţă, despre traiectoria pe care şi-o modelează fiecare dintre noi, despre faptul că “se poate”. Am simţit deopotrivă curajul pe care autorii încearcă să ni-l insufle pe parcursul întregului demers. “Lumea este în continuă schimbare şi, tot aşa, tu va trebui să te schimbi înainte de a fi schimbat (…). Fii liderul propriei schimbări”. – Dr. Vladimir Poroch, chirurgie generală, Iaşi