„Manual de campanie electorală – elemente de New Media” de Marius Ghilezan
mai 14th, 2012 | By admin | Category: Agenda de carteDe curând, este disponibilă ediţia a II-a a „Manualului de campanie electorală – elemente de New Media” de Marius Ghilezan. Volumul e ilustrat cu o serie de caricaturi inedite, realizate de Ştefan Popa Popa’s. „Paradigma comunicării s-a schimbat odată cu apariţia internetului.”, a spus Marius Ghilezan. Volumul este disponibil doar în format on-line: http://www.bookiseala.ro
„Ghidul de campanie al lui Marius Ghilezan, deşi apărut în 2000(2012), rămâne cel mai consistent şi mai practic îndreptar pentru cei care vor să reuşească în viaţa politică.
Cititorii pot învăţa cum se face o strategie câştigătoare, cum se constuieşte un mesaj percutant, ce înseamnă imaginea publică şi cum se citesc sondajele de opinie, altfel decât o fac mai toţi politicienii. Sfaturi practice cu exemple concludente fac din carte un îndreptar la îndemâna oricui doreşte să câştige voturi şi să obţină mult râvnita încredere a electoratului.”, a scris Ilă Citilă.
Număr de vizualizări :2055
Buna ziua,
cum pot intra in posesia acestei carti? Este pe stoc?