”Încântare” de Guy Kawasaki
mai 3rd, 2012 | By admin | Category: Agenda de carteDe curând, la Editura Publica, a apărut volumul ”Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți” de Guy Kawasaki. Traducător: Anda Sebeși.
”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” Guy Kawasaki
”Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial.” Sir Richard Branson, fondator Virgin Group
”Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă.” Robert Cialdini, autorul cărţii ”Influence: Science and Practice”
”Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple.” Steve Wozniak, co-fondator Apple
”Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace.” Michael Gartenberg, director Gartner
Guy Kawasaki a fost evanghelist şef la Apple. Este de asemenea şi co-fondatorul Alltop.com (o revistă online cu subiecte populare pe Web) şi managing partner la Garage Technology Ventures. Cărţile sale s-au bucurat de un enorm succes în rândul publicului și sunt traduse în mai multe limbi de circulație internațională, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licențiat în științe umaniste în cadrul Universității Stanford şi deține un MBA obținut la UCLA.
Număr de vizualizări :1391