“Economia Identităţii” de George Akerlof şi Rachel Kranton
nov. 8th, 2011 | By admin | Category: Agenda de carteDe curând, la Editura Publica a apărut volumul “Economia Identităţii” de George Akerlof şi Rachel Kranton.
„În ultimii ani, economia comportamentală a preluat noţiunea de prejudecată cognitivă si alte descoperiri din domeniul psihologiei. La rândul său, “Economia Identităţii” introduce ideea de context social, în care fiinţele economice seamănă cu oameni reali, în situaţii reale” (George Akerlof, Rachel Kranto)
Lucrarea de faţă umple un vid esenţial în ştiinţele sociale, introducând în economie conceptele de economie şi normă. E posibil ca identitatea – percepţia lor asupra sinelui şi asupra ceea ce aleg să fie – să constituie cel mai important factor care le afectează vieţile din punct de vedere economic. Mai mult decât atât, limitele trasate de societate asupra identităţii pot fi elementele care determină bunăstarea economică.
George Akerlof este profesor de economie la Universitatea Berkeley şi laureat al premiului Nobel în economie în 2001.
Rachel Kranton este profesor de economie la Universitatea Duke.
Număr de vizualizări :1249