În 2015, Compania de Librării București sărbătorește 65 de ani de la înființare

mart. 6th, 2015 | By | Category: Eveniment

Anul acesta, Compania de Librării București (CLB) sărbătorește 65 de ani de la înființare. Seria momentelor aniversare va debuta vineri, 6 martie 2015, cu o întâlnire-eveniment care își propune să îi reunească pe toți cei care lucrează sau au lucrat vreodată pentru Compania de Librării București, un bun prilej de bilanț al istoriilor profesionale, dar și personale. Apoi, pe 23 aprilie 2015, de Ziua Internațională a Cărții, CLB își propune să deschidă porțile celui mai recent spațiu renovat (cel din Bulevardul Unirii, Librăria Luceafărul), într-o întâlnire cu toți colaboratorii companiei. Seria evenimentelor va continua în toamnă, cu o campanie specială dedicată școlarilor, cu o serie de evenimente în cartierele bucureștene, realizate împreună cu Biblioteca Metropolitană, și cu o săptămână de evenimente de ținută la Librăria „Mihail Sadoveanu” de pe Bulevardul Magheru, frecventată de iubitorii de carte din capitală, neîntrerupt de trei generații încoace. AgențiadeCarte.ro este partener media al evenimentelor.

Cunoscută, înainte de 1989, sub denumirea Centrala de Librării Bucureşti, actuala CLB se află în momentul unui bilanţ fericit: după un proces de privatizare încheiat cu bine – dar nu cu puţine eforturi –, compania şi-a consolidat poziţia pe piaţa, devenind astăzi unul dintre cei mai importanti parteneri de afaceri ai editurilor din întreaga tara.

„Compania de Librării București împlineste 65 de ani de experiență în comerțul bucureștean de carte și papetărie, având clienți din 3 generații: bunicii, părinții și nepoții. Pentru o entitate economică, cred că nu este vorba de o vârstă a treia comparativ cu vârsta oamenilor, ci, dimpotrivă, societatea noastră se află în plin proces de reorganizare și întinerire pe coordonatele moderne ale prezentului și tradițiilor sale. Timp de 65 de ani s-a scris multă istorie, drumul parcurs nu a fost lin și fără obstacole, majore am putea spune, dar întreg colectivul de acționari și salariați s-a dedicat cu multă pasiune, ambiție, perseveranță și profesionalism, formând cu toții «marea familie a librarilor CLB». Avem convingerea că suntem cu toții implicați astfel încât societatea noastră să dăinuie în timp, multe generații de-acum înainte.” (Veronica Marieta Seba, Director general CLB)

Cu cele 46 de spaţii comerciale, răspândite în toate cartierele capitalei, cele mai multe dintre acestea fiind renovate, CLB nu îşi dezminte nici astăzi menirea de a fi librăria tuturor bucureştenilor. De la carte şi manuale şcolare, la produse de papetărie şi jucării, oferta este dintre cele mai bogate şi se regăseşte în toate unităţile CLB.

Beneficiind de un sistem informatizat de ultimă oră, reţeaua bucureşteană deţine cea mai mare ofertă de carte din ţară pe care, de un an încoace, o pune la vânzare şi online, pe site-ul www.clb.ro.

CLB este una dintre companiile care investesc anual în infrastructură, dar și în perfecționarea personalului: de ani de zile, în fiecare vară, un expert german susține traininguri angajaților CLB.

Günter Strempel, expert-consultant pe probleme de librării, Germania, este unul dintre acești specialiști care au participat la perfecționarea profesională a anagajaților din cadrul CLB: „Felicitări, Compania de Librării! Comerţul cu cartea în Romania înseamnă pentru mine, în primul rând, Compania de Librării. Când i-am cunoscut, acum 15 ani, am fost foarte surprins de deschiderea extraordinară cu care au întâmpinat un consultant dintr-o ţară străină. Doamna Marieta Seba frecventa cu o parte din angajaţii ei seminariile oferite de partea germană. Cu acel prilej ea oferea un exemplu impresionant de cum o şefă, împreună cu echipa ei, ştie să se mobilizeze pentru a beneficia de informaţii noi în plan profesional. În anii care au urmat, relaţia mea cu Compania s-a intensificat, având ocazia să cunosc pe cei mai mulţi dintre angajaţi la cursurile de perfecţionare în cadrul firmei. În mod cert, după mulţi ani de colaborare, Compania este pentru mine un fenomen în contextul comerţului cu cartea. Cu foarte multă dăruire şi pricepere, a reuşit, chiar în perioade economice extrem de dificile, să se impună şi să se dezvolte. Pe lîngă toate competenţele legate de profesie, mă impresionează şi în ziua de azi calitatea umană întâlnită în această întreprindere.”

CLB, 65 de ani:

PARTENERI MEDIA: Știrile TVR, BookMag, Bookaholic, AgențiadeCarte, societatesicultura.ro, Suplimentul de cultură, Semne bune, Filme și Cărți, Ring, Bună dimineața, București!, Lumea Tiparului

PR & Comunicare: Headsome Communication

Număr de vizualizări :636


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro