Marți, 19 februarie 2013, de la ora 15.00, la Biblioteca Națională a României (Bd. Unirii, nr. 22, București), va avea loc lansarea primei cărți din România despre construirea brandului personal în medicină: “Cine ești tu, doctore?” de dr. Nicolae Iordache IORDACHE si Olivian BREDA, specialist în marketing online. “Cine ești tu, doctore?” explorează conceptul original de brand de doctor propus de autorul Nicolae Iordache Iordache pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor și tehnicilor de branding personal de către industria medicală. Cartea propune soluții moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiți în sfera de business, dar care trebuie să facă față regulilor jocului unui mediu profesional din ce în ce mai competitiv.
Evenimentul de lansare va avea loc între orele 15.00 și 18.00, astfel:
- 15.00-16.30– sesiune de autografe, networking
- 16.30-18.00-discursurile invitaților, sesiune de întrebări și răspunsuri.
La lansarea volumului vor participa mai multe personalități ale vieții medicale și industriei farmaceutice.
Alături de autori, vor lua cuvântul:
- Dr. Sandra Alexiu, medic de familie, secretar Societatea Națională de Medicină de Familie
- Dr. Valeria Herdea, medic de familie, medic pediatru
- Dr. George Jinescu, medic primar specialitatea Chirurgie Generală, Spitalul Clinic de Urgență Floreasca
- Dr. Maria Szerac, CEO Houston NPA
- Lucian Cretu, manager divizie țară Bayer
Printre invitații autorului se va afla, de asemenea, dr. Ada Mihaela Calciu, de la Fundația Creștină Sfântul Antim Ivireanu, fundație care va primi o donație reprezentând 25% din valoarea tuturor exemplarelor vândute pe parcursul evenimentului de lansare. Fundația Creștină Sfântul Antim Ivireanu este o asociație de caritate, care și-a asumat angajamentul de a sprijini un grup de copii cu rezultate foarte bune la învățătură, care provin din familii cu o situație materială precară. În 2013, fundația își propune organizarea unei excursii la monumente istorice din Ardeal și Oltenia pentru cei 30 de copii de care se ocupă.
Primele exemplare din cartea “Cine ești tu, doctore?” au ajuns deja la medici, care sunt deja branduri puternice în comunitățile din care fac parte, iar reacțiile acestora au fost mai mult decât încurajatoare pentru autori:
“Consider că este utilă atât pentru tinerii absolvenți de medicină, dar și pentru medicii pe care practica de zi cu zi în sistemul sanitar i-a uzat. Rolul acestei cărți este de a lumina conștiința fiecăruia dintre noi, medici, dar înainte de toate, oameni.” – Dr. Laura Ștef, medic stomatolog, Sibiu
“Un bun instrument pentru un start excelent! “Cine ești tu, doctore?” este un ghid util celor care se simt copleșiti de informația referitoare la medical branding și prezintă concis furnizorilor de servicii medicale strategiile necesare în a se diferenția și a crea valoare.” – Dr. Richard Constantinescu, Iași