spot_img

Specialiști în marketing și comunicare online vorbesc despre întâlnirea cărții cu mediul digital

Joi, 7 noiembrie 2019, începând cu ora 10.00, la Salonul Cărții „Luceafărul” (Bulevardul Unirii nr. 10) , Headsome Communication organizează un nou eveniment dedicat consultanților în marketing și comunicare de pe piața de carte din România. Sub tema „Promovarea online a cărții: principii și strategii”, trei specialiști în marketing și comunicare online vorbesc despre întâlnirea cărții cu mediul digital: Cătălin Teniță – antreprenor TreeWorks și Zelist –, Monica Jitariuc – una dintre cele mai cunoscute specialiste autohtone în comunicare online – și Ionuț Oprea – fondatorul STANDOUT. Lor li se alătură Oana Boca Stănescu, fondatoarea Headsome Communication; moderatoare: Ioana Gruenwald.

 

Participarea la eveniment este gratuită și se face pe bază de înscriere la adresa oana@headsome.ro. Mai multe informații despre eveniment, la https://www.headsome.ro/blog/

 

«Conferința națională a comunicatorilor din editurile românești», un eveniment pe care l-am organizat în debutul acestui an s-a dovedit a fi un succes, fapt care ne-a încurajat să încheiem Anul Cărții «rotund», cu un nou eveniment dedicat celor care se ocupă de promovarea cărților și a autorilor. De data aceasta, ne-am propus să ne apropiem de una dintre marile «provocări ale zilei»: promovarea în sfera online. Este deja un lucru dovedit: succesul cărților pe piața de carte din România se află în directă legătură cu succesul acțiunilor de promovare. Iar, în ultimii ani, acest succes pare să fie din ce în ce mai legat de succesul acțiunilor de promovare derulate cu precădere în mediul online”, au afirmat organizatorii.

 

Cei trei invitați speciali sunt nume apreciate din sfera marketingului și comunicării online autohtone, de la care angajații din departamentele de comunicare ale editurilor, librăriilor și bibliotecilor românești pot să primească idei și sfaturi, know-how pe care să îl pună în aplicare în activitatea lor profesională cotidiană.

 

„10 gânduri despre promovarea cărții pe piața românească” – acesta este tema pe care le-o propune celor prezenți la eveniment CĂTĂLIN TENIȚĂ, antreprenor TreeWorks și Zelist, profesionist cu o consistentă experiență în domeniul online. De-a lungul timpului, s-a ocupat de dezvoltarea a numeroase proiecte online, lansate atât pentru piața românească, cât și pentru piețe străine, precum Statele Unite ale Americii și Japonia. Cătălin este și un mare iubitor de cărți, având o bibliotecă impresionantă, de aprope 10.000 de volume.

De asemenea, Cătălin Teniță este și un foarte lucid spirit civic al societății în care trăim.

Mai multe despre activitatea sa profesională, la: https://www.goodreads.com/user/show/7868497-catalin.

 

„Conținut, Comunitate și Creativitate în social media” – o temă „la zi”, pe care o va aborda la evenimentul de pe 7 noiembrie MONICA JITARIUC, profesionist cunoscut, cu o experiență de aproape 20 ani în comunicare. Monica a debutat profesional făcând PR instituțional la Ministerului Apărării Naționale, apoi a continuat în publicitate, marketing, comunicare internă și social media. În prezent, lucrează la MSL The Practice. Este membră în board-ul Fundației Comunitare București. Se implică în activități de mentorat și inspirat business-uri consolidate, dar și start up-uri, ONG-uri, afaceri sociale sau oameni aflați la început de drum. Ţine cursuri de comunicare integrată, strategie si prezență sănătoasă în mediul digital. Este masterandă în Studii Vizuale și Societate, la SNSPA. Susține inițiativele de luptă împotriva violenței domestice și pe cele care pot schimba în bine viața fetelor din România. Este preocupată de noile tehnologii și impactul lor asupra tuturor aspectelor vieții noastre.

Cei interesați de întreg parcursul său profesional pot acccesa:

www.linkedin.com/MonicaJitariuc |www.facebook.com/MonicaJitariuc |www.instagram.com/MonicaJitariuc|www.twitter.com/MonicaJitariuc|www.pinterest.com/MonicaJitariuc

www.monicatariuc.ro

 

„Mixul ideal al instrumentelor de marketing online” este tema aleasă de IONUȚ OPREA, unul dintre cei mai cunoscuți oameni din sfera digitală autohtonă. Ionuț este fondator și director general al agenției STANDOUT – The Engagement Agency, o agenție cu trei mari departamente: 1. Creație, campanii și activități de marketing online 2. Data science/Știința analizei datelor: Monitorizare și analiză a prezenței și discuțiilor online 3. Facebrands.ro și Fanalyzer.co.uk – analitice comparative automatizate pentru pagini comerciale pe retele sociale precum Facebook și Instagram.

Mai multe despre Ionuț Oprea, https://www.linkedin.com/in/ionutoprea/.

 

Evenimentul de pe data 7 noiembrie le oferă specialiștilor în marketing și comunicare de pe piața de carte românească ocazia de a participa la o serie de prezentări susținute de profesioniști din sfere care se intersectează cu domeniul publishingului de carte, explorînd tematici precum relația consultantului în comunicare cu noile media și noile provocări aduse de digital.

Headsome Communication, agenție de comunicare specializată în dezvoltarea de proiecte dedicate sferei culturii scrise, realizează acest proiect parteneriat cu echipa Companiei de Librării București (CLB), cu sprijinul Ministerului Culturii și Identității Naționale, prin programul ACCES – Anul Cărții 2019.

Despre organizator:
Headsome Communication este prima agenţie de comunicare din România dedicată proiectelor de promovare a lecturii.
Frankfurter Buchmesse, Goethe-Institut, Centrul Ceh, Ambasada Israelului în România, Ambasada Statelor Unite ale Americii în România, Ambasada Suediei, British Cluncil, Institutul Balassi – Institutul Maghiar din Bucureşti, Fundaţia Traduki, Colegiul Noua Europă, Universitatea din Bucureşti, Compania de Librării Bucureşti, Muzeul Naţional al Literaturii Române, EUNIC, Asociația Editorilor din România se află pe lista instituţiilor pentru care Headsome Communication a imaginat campanii de comunicare de-a lungul celor șapte ani de la lansare.
De asemenea, Headsome Communmication a inițiat proiecte proprii, precum Festivalul Internațional de Literatură de la Timișoara sau Gala Industriei de Carte „Bun de Tipar”.
Echipa le reunește pe Oana Boca Stănescu (fondatoare, consultat în comunicare, cu o experiență de 16 ani în promovarea de carte și cercetăror în domeniul literaturii digitale) și Ioana Gruenwald (manager de proiecte, cu o experiență bogată în diverse domenii ale pieței de carte românești și străine).

 

Articole recomandate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2022

De 13 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2022, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Ziarul de Iași, Ficțiunea OPTm și Gala Tinerilor Scriitori / Cartea de poezie a anului 2022, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 85 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2022: 30 de cărți de poezie, 30 de cărți de proză, 10 cărți de critică, istorie și teorie literară, precum și 15 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2023, ora 23.00. Juriul Premiilor AgenţiadeCarte.ro este compus din scriitorii Florin Iaru, Cristian Teodorescu și Dan Mircea Cipariu (președintele asociației Euro CulturArt). Juriul va anunța, după închiderea votului pe agentiadecarte.ro, printr-un comunicat de presă, câștigătorii. Premiile, în valoare de 5000 lei, sunt finanțate de Ministerul Culturii.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2021

De 12 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2021, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Ziarul de Iași și Gala Tinerilor Scriitori, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 71 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2021:  30 de cărți de poezie, 20 de cărți de proză, 10 cărți de critică literară, istorie literară și teorie literară, precum și 11 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2022, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2020

De 11 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2020, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Observator Cultural, Ziarul de Iași și Gala Tinerilor Scriitori, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 74 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2020: 31 de cărți de poezie, 20 de cărți de proză, 10 cărți de critică literară, istorie literară și teorie literară, precum și 13 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2021, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului. (Dan Mircea Cipariu)

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2019

De 10 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2019, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. Astfel, propunem câteva titluri pe care le considerăm semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2020, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2018

În anul editorial 2018, au fost publicate câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Iocan și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 31 august 2019, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2017

În anul editorial 2017, au fost publicate câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 27 august 2018, ora 23.00. Pe 31 august 2018, de Ziua Limbii Române, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2016

Anul 2016 a propus câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 27 august 2017, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2015

Anul 2015 a propus câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, România literară, Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 15 mai 2016, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2010

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2010

Cotidianul cultural AgenţiadeCarte.ro este membru al Asociației Publicațiilor Literare și Editurilor din România (APLER)

 

Publicaţie culturală finanţată cu sprijinul Ministerului Culturii.

ISSN: 2248 – 1508