spot_img

”Stabat Mater”, de G. Rossini, operă în concert la Sala Radio, cu Orchestra Națională Radio

Vineri, 30 martie 2018, de la ora 19.00, scena Sălii Radio va fi gazda unui concert special dedicat de Orchestra Națională Radio apropiatelor sărbători pascale, sub bagheta dirijorului Gabriel Bebeșelea. În prima parte, orchestra va interpreta Simfonia nr. 4 în do minor – Tragica, de Fr. Schubert, pentru ca partea a doua să aducă în prim-plan lucrarea vocal-simfonică Stabat Mater, de G. Rossini, inspirată de imnul religios catolic din secolul al XIII-lea, Stabat Mater Dolorosa, închinat Fecioarei Maria și suferinței legate de crucificarea Mântuitorului. Vor evolua în partea a doua, alături de Orchestra Națională Radio și de Corul Academic Radio, pregătit de Ciprian Țuțu, soprana Rodica Vică, mezzosoprana Antonia Cosmina Stancu, tenorul Adrian Dumitru și basul Iustinian Zetea.

Cu numeroase premii și distincții obținute la concursuri naționale și internaționale de dirijat, Gabriel Bebeșelea este astăzi unul dintre tinerii dirijori români cu o carieră muzicală în plină ascensiune. Este dirijor principal al Filarmonicii de Stat Transilvania din Cluj-Napoca și se află cu regularitate la pupitrul unor orchestre prestigioase atât din România, cât și din Europa.

Concertul poate fi ascultat în direct pe toate frecvenţele Radio România Cultural şi Radio România Muzical din ţară şi în streaming live pe Internet, pe www.radioromaniacultural.ro și www.romania-muzical.ro.

Biletele şi abonamentele pentru evenimentele Orchestrelor şi Corurilor Radio se vor achiziţiona on-line prin reţeaua www.bilete.ro. Acestea se pot achiziționa și la casa de bilete a Sălii Radio şi sunt disponibile, de asemenea, în oficiile Poştei Române semnalizate Bilete.ro și în magazinele Germanos şi Inmedio, semnalizate Bilete.ro.

Pentru alte informaţii legate de Orchestrele şi Corurile Radio vă rugăm să consultaţi site-ul www.orchestreradio.ro.

Gabriel Bebeșelea

Gabriel Bebeşelea este dirijor principal al Filarmonicii de Stat Transilvania din Cluj-Napoca. Admirat pentru entuziasmul şi muzicalitatea sa, reputaţia lui a crescut substanţial şi rapid în ultimii ani, concertând cu orchestre precum: Orchestra Naţională Radio, Filarmonica George Enescu, Orchestra de Cameră Radio, Opera Naţională Bucureşti, Philharmonic Chamber Orchestra of London, Kazakhstan State Symphony Orchestra, Orchestra Simfonică G. Rossini. Stagiunile următoare includ concerte şi spectacole cu National Philharmonic of Russia, the Hungarian National Philharmonic, Janaček Philharmonic Orchestra, Zagreb Philharmonic Orchestra, Kammerorchester Berlin, Wiener Kammerorchester, printre altele. În vara lui 2016 a debutat în Rossini Opera Festival de la Pesaro, unde a dirijat producţia de Il Viaggio a Reims. La doar 29 de ani, Gabriel Bebeşelea este deja recunoscut ca fiind „unul din cei mai talentaţi dirijori născuţi în ultimele decenii în România” (Jurnalul Festivalului George Enescu, 7 septembrie 2011) şi e câştigator al premiului I la Lovro von Matačić Conducting Competition (Zagreb 2015) şi al premiului I la Jeunesses Musicales Conducting Competition (Bucuresti 2010). Gabriel Bebeşelea a fost semifinalist al Donatella Flick London Symphony Orchestra Conducting Competition în 2014 şi semifinalist al Gustav Mahler Competition Bamberg Symphony în 2016. Recunoscut şi ca dirijor de operă, Bebeşelea a câştigat premiul pentru Cel mai bun dirijor în cadrul Galei Operelor Naţionale în 2014.

În 2011 a câştigat o bursă de asistenţă la Royal Concertgebouw Orchestra Amsterdam, unde a avut posibilitatea să asiste la repetiţiile şi concertele celor mai mari dirijori ai prezentului: Mariss Jansons, Bernard Haitink, Herbert Blomstedt, Christoph von Dohnanyi, Philippe Herreweghe, David Zinman şi Eliahu Inbal. În continuare, în 2015, Gabriel Bebeşelea a studiat cu doi dintre cei mai apreciaţi dirijori: cu Bernard Haitink la Lucerne Festival at Easter şi cu Kurt Masur la Aurora Classical Festival.

Una dintre pasiunile lui Gabriel Bebeşelea este să lucreze cu tineri muzicieni. Începând din 2011 este Dirijor Principal al Orchestrei Naţionale de Tineret a Moldovei şi dirijează regulat Orchestra Română de Tineret. În 2010 a absolvit studiile de licenţă la Academia de Muzică Gheorghe Dima din Cluj-Napoca, la clasa maestrului Petre Sbârcea. Doi ani mai târziu a absolvit studiile de master din cadrul Universităţii Naţionale de Muzică din Bucureşti, la clasa maestrului Horia Andreescu. În prezent este doctorand al Universităţii Naţionale de Muzică, sub îndrumarea prof. Dan Dediu.

În prezent este stabilit la Viena, unde a absolvit studiile postuniversitare la Universitatea de Muzică şi Artele Spectacolului, la clasa maestrului Mark Stringer.

Ciprian Țuțu

Născut la Braşov în 26 octombrie 1979, dirijorul Ciprian Ţuţu a absolvit cursurile Facultăţii de Muzică din orașul natal (specializarea Pedagogie Muzicală – dirijat cor academic şi masterat în Stilistică dirijorală), beneficiind de îndrumarea maeştrilor Nicolae D. Bica (Dirijat coral), Ludovic Bács (Dirijat vocal-simfonic) și Dan Buciu (Tehnici moderne de analiză muzicală). Între anii 2006-2010 a participat la cursuri susţinute de dirijorii Victor Dumănescu (Academia de Muzică din Cluj-Napoca), Octav Calleya (Conservatorul Superior de Muzică din Malaga, Spania) şi Mihai Diaconescu (Universitatea de Muzică din Bucureşti).

În anul 2013 a susţinut teza de doctorat în cadrul Universităţii Naţionale de Muzică din Bucureşti, obţinând titlul de Doctor în Muzică. În anul 2015 absolvă cursurile postdoctorale din cadrul Universității Transilvania din Brașov. Ciprian Ţuţu a desfăşurat activităţi didactice în cadrul mai multor instituţii de învăţământ brașovene. Din anul 2004 este cadru didactic titular la Facultatea de Muzică din cadrul Universităţii Transilvaniadin Brașov. În prezent ocupă funcția de lector universitar, activând ca dirijor al clasei de operă (2004-prezent), dirijor al corului specializării Pedagogie Muzicală (2005-prezent), dirijor al orchestrei Facultăţii de Muzică (2009-prezent).

Din anul 2000, Ciprian Ţuţu este dirijor al Corului Gheorghe Dima din Braşov. Activitatea dirijorală cuprinde manifestări artistice diverse, de la spectacole de operă, până la concerte á cappella, cu acompaniament, precum şi vocal-simfonice, în compania unor importante orchestre din ţară (Braşov, Oradea, Cluj-Napoca, Bucureşti) şi străinătate. Din anul 2012 ocupă funcţia de maestru de cor la Opera Braşov, de-a lungul celor patru stagiuni pregătind sau dirijând ansamblul coral al instituţiei în peste 100 de spectacole. De asemenea, Ciprian Țuțu s-a aflat la pupitrul orchestrei Operei Brașov, conducând în perioada 2013-2015 un număr de 7 gale sau concerte de arii și coruri din opere.

În anul 2011 devine membru al cvintetului vocal Anatoly alături de care participă la concerte, recitaluri, festivaluri şi concursuri în ţară şi străinătate. În anul 2015 obține o bursă din partea Universității Transilvania din Brașov și participă la Masterclass-ul Internațional de Dirijat și Cânt Coral de la Sarteano, Italia, unde are posibilitatea să studieze cu Simon Carrington (Yale University SUA și fondator al sextetului vocal The King’s Singers), Brian O’Connell (Boston University din SUA) și Bronislawa Falinska (Padua Music Conservatory, Italia).

În prezent Ciprian Țuțu este dirijor al Corului Academic Radio.

Rodica Vică

Rodica Vică este solist invitat al multor opere și filarmonici atât din România cât și din străinătate. Soprana debutează pe scena Operei bucureștene, în anul 2010, urmând mai apoi să colaboreze permanent cu această instituție, interpretând roluri principale în operele Flautul fermecat (Regina Nopții) și Don Giovanni (Donna Anna) de W. A. Mozart, Rita de G. Donizetti, Rosina din Bărbierul din Sevilla de G.Rossini, Alcina de G. Fr. Haendel, La Cenerentola de G. Rossini, L’elisir d’amore de G. Donizetti.

Rodica Vică este câștigatoare a numeroase premii la concursuri naționale si internaționale: Premiul I la Concursul Internaţional de muzica barocă La Stravaganza Cluj- Napoca, Premiul II la Concursul Radiodifuziunii Române Drumul spre celebritate, Premiul pentru cea mai Buna Interpretare Muzicală în cadrul Trofeului Ion Dacian pentru Tineri Interpreţi. În toamna anului 2012, Rodica Vică a fost invitată să participe la unul dintre cele mai prestigioase proiecte de operă din România, Indiile Galante de J. Ph. Rameau în regia celebrului Andrei Şerban, la Opera Națională Română Iași.

În urma concursului Piccolo Festival del Friuli Venezia, soprana Rodica Vică a obținut rolul Marchesa Lucinda din opera La Cecchina de N. Piccini, producție ce a avut loc în vara anului 2013 în numeroase orașe din Italia sub conducerea muzicală a reputatului dirijor Filippo Maria Bressan.

În vara anului 2014 Rodica Vică debutează internațional în rolul Donna Anna din opera Don Giovanni de W. A. Mozart la Viena în cadrul festivalului Klassik Festival Schloss Kirchstetten, urmând ca în toamna aceluiași an să deschidă Festivalul Internațional de muzică barocă din Varazdin, Croația, alături de una dintre cele mai bine clasate orchestre de muzică barocă, Accademia Bizantina sub conducerea dirijorului Ottavio Dantone. În anul 2015, soprana a interpretat numeroase concerte cu programe inedite și în primă audiție alături de orchestre de renume din Austria, Italia, Germania, România și Croația, culminând cu debutul în recital la Teatro La Fenice din Veneția. În vara anului 2016, Rodica Vică a fost invitată din nou în cadrul Klassik Festival Schloss Kirchstetten de la Viena unde a fost cap de afiș în opera Don Pasquale, iar la finele anului soprana a obținut titlul de Doctor în Muzică. În urma cercetării sale doctorale cu titlul Stileme, influențe și surse händeliene revelate în creația de operă a lui Wolfgang Amadeus Mozart, aceasta susține în prima parte a anului 2017 concerte cu programe repertoriale Händel vs. Mozart, în România, Ungaria, Germania, Bulgaria și Austria. În septembrie soprana a revenit la Festivalul George Enescu pentru un concert alături de Sinfonietta Wien, iar la sfârșitul anului a înregistrat în premieră mondială lucrarea enesciană Strigoii alături de Rundfunk-Sinfonieorchester Berlin, sub conducerea dirijorului Gabriel Bebeșelea. La începutul anului 2018 Rodica Vică a revenit în România la Cluj-Napoca pentru Missa în do minor de W. A. Mozart, iar în martie a fost invitată pentru prima oară alături de Musica Ricercata în cadrul Festivalului de muzică veche din Budapesta.

După un mentorat de 12 ani cu soprana Eleonora Enăchescu, Rodica Vică se află în prezent sub îndrumarea profesională a sopranei Krassimira Stoyanova.

Cosmina Antonia Stancu

Cosmina Antonia Stancu, născută la 8 mai 1993, este în prezent masterandă în anul al  II – lea al Universităţii Naționale de Muzică București, la clasa doamnei prof. Cristina Soreanu. Mezzosoprana abordează roluri precum cel al Olgăi din opera Evgheni Oneghin de P. I. Ceaikovski, doamna trei din opera Flautul Fermecat de W. A. Mozart, Dorabella din opera Cosi fan tutte de W. A. Mozart, Maddalena din opera Rigoletto de Giuseppe Verdi, Donna Elvira din opera Don Giovanni – W. A. Mozart, etc.

Cosmina Antonia Stancu a fost solistă a Operei Comice pentru copii, a colaborat cu Teatrul Nae Leonard Galați, cu Opera Națională București, cu Orchestra Națională Radio și mai multe Filarmonici din țară. A susținut multe recitaluri, atât în țară, cât și în străinatate,  în orașe precum Franța, Italia.

Câștigătoare a numeroase premii naționale și internaționale cum ar fi: Marele premiu la Concursul internațional de canto George Enescu – Paris, Marele  Premiu la Concursul Național Victor Giuleanu, Premiul special al juriului pentru cel mai tânăr interpret sub 25 de ani, Premiul Radio România și Premiul special al Publicului la Concursul Internațional Grand Prix de l’Opera București: este câștigătoare  a secțiunii Esordienti la Concursul Internaţional Aslico – Italia, a mai obţinut Premiul al II – lea la Concursul Internațional  Vox Artis – Sibiu, Premiul pentru creație feminină, pentru rolul Olga din opera Evgheni Oneghin de Piotr Ilici Ceaikovski la Festivalul Operelor Independente – Iaşi, Locul II la Concursul Mihail Jora, etc.

Adrian Dumitru

Tenorul Adrian Dumitru este absolvent al cursurilor de masterat ale Universităţii Naţionale de Muzică din Bucureşti, unde a studiat la clasa prof. univ. dr. Ionel Voineag. A participat la cursuri de măiestrie interpretativă cu Mariana Nicolesco, Ira Siff, Maria Slătinaru-Nistor, Marius Vlad Budoiu, Rockwell Blake, Mariana Stoica, Emil Matei, Corneliu Fânăţeanu. Din anul 2009 Adrian Dumitru este colaborator permanent al Corului Filarmonicii George Enescu şi este totodată angajat al Corului Nihil Sine Deo.

Dintre premiile obţinute amintim: Premiul I la Festivalul şi Concursul Naţional al Liedului Românesc, Braşov (2013), Premiul I la Concursul Internaţional de Canto Vox Artis, Sibiu (2013), Premiul I la Concursul Naţional Victor Giuleanu, Secţia Canto, Bucureşti  (2014), Premiul al III-lea la Concursul Naţional Mihail Jora, Secţia Canto, Bucureşti (2014), Premiul Special la Concursul Internaţional de Canto Alexandru Fărcaş, Arad (2014), Premiul I la China Internaţional Vocal Competition (CIVC), Ningbo (2014), Marele Premiu la Festivalul şi Concursul Internaţional de Canto Hariclea Darclée, Brăila 2015.

Adrian Dumitru susţine numeroase concerte, recitaluri şi spectacole de operă pe importante scene din ţară şi străinătate.

Iustinian Zetea

Reprezentant al tinerei generații de cântareți români de operă, basul Iustinian Zetea a absolvit Universitatea Națională de Muzică din București, la clasa  prof. univ. dr. Ionel Voineag, unde în prezent urmează studii de doctorat, aprofundând în continuare studiul cântului alături de marele bariton Vasile Martinoiu. Din stagiunea 2012-2013 este solist al Operei Naționale București.

Laureat al mai multor concursuri naționale și internaţionale precum Concursul Internațional de Canto Le Grand Prix de l’Opéra, Concursul Internațional Hariclea Darclée, Concursul Internațional Sabin V. Drăgoi, Concursul  Internațonal Vox Artis, Concursul Internațional Alexandru Fărcaș, Concursul Național de Lied Ionel Perlea, Trofeul Ion Dacian concurs organizat în cadrul Festivalului Internațional al Artelor Spectacolului Muzical  Viața e Frumoasă, Concursul Național de Muzică Francofonă Chante, Sons sur Scene din cadrul Festialului Internațional  de  Francofonie.

În paralel cu activitatea de la opera bucureșteană colaborează cu teatre de operă și filarmonici importante din țară: Filarmonica George Enescu, Orchestra Naţională Radio, Opera Națională Iași, Opera Brașov, Teatrul Muzical Nae Leonard Galați, Filamonica Banatul Timișoara, Filamonica de Stat Arad, Filarmonica Mihail Jora Bacău, Filarmonica Pitești, Filarmonica Paul Constantinescu Ploiești, cu I.C.R. sub Înaltul Patronaj Al Alteței Sale Regale Principele Radu al României la Sala cu Orgă din Chișinău ş. a.

Având un bogat repertoriu vocal-simfonic și de lieduri, cel din urmă prezentat în numeroasele recitaluri susţinute până acum, Iustinian Zetea are deja și un variat portofoliu de roluri în titluri de referinţă ale genului de operă, precum Nunta lui Figaro, Cosi fan tutte şi Don Giovanni de W. A. Mozart, Il barbiere di Siviglia, G. Rossini, Don Pasquale de G. Donizetti, La Traviata, Rigoletto, Nabucco, Falstaff şi Otello de G. Verdi, Tosca, Gianni Schicchi, Madama Butterfly de G. Puccini, Tannhäuser de R. Wagner, O scrisoare pierdută de D. Dediu, ş. a.

Pe lângă activitatea solistică desfășoară şi o bogată activitate corală, este membru  al mai multor ansamble din ţară și strainătate, în prezent fiind membru al corului Accoustic, dirijat de Daniel Jinga, împreună cu care a realizat un important număr de concerte în ţara și în străinătate.

Articole recomandate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2022

De 13 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2022, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Ziarul de Iași, Ficțiunea OPTm și Gala Tinerilor Scriitori / Cartea de poezie a anului 2022, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 85 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2022: 30 de cărți de poezie, 30 de cărți de proză, 10 cărți de critică, istorie și teorie literară, precum și 15 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2023, ora 23.00. Juriul Premiilor AgenţiadeCarte.ro este compus din scriitorii Florin Iaru, Cristian Teodorescu și Dan Mircea Cipariu (președintele asociației Euro CulturArt). Juriul va anunța, după închiderea votului pe agentiadecarte.ro, printr-un comunicat de presă, câștigătorii. Premiile, în valoare de 5000 lei, sunt finanțate de Ministerul Culturii.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2021

De 12 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2021, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Ziarul de Iași și Gala Tinerilor Scriitori, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 71 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2021:  30 de cărți de poezie, 20 de cărți de proză, 10 cărți de critică literară, istorie literară și teorie literară, precum și 11 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2022, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2020

De 11 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2020, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Observator Cultural, Ziarul de Iași și Gala Tinerilor Scriitori, dar și propriile preferințe ale editorilor și colaboratorilor noștri. Astfel, propunem 74 de titluri pe care le considerăm semnificative pentru anul editorial 2020: 31 de cărți de poezie, 20 de cărți de proză, 10 cărți de critică literară, istorie literară și teorie literară, precum și 13 cărți de eseu, publicistică și memorialistică. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2021, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului. (Dan Mircea Cipariu)

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2019

De 10 ani, AgențiadeCarte.ro propune un top anual al celor mai bune cărți. Pentru anul editorial 2019, echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. Astfel, propunem câteva titluri pe care le considerăm semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Cititorii AgenţiadeCarte.ro pot vota și comenta titlurile alese de noi. Votul este deschis până la 31 august 2020, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2018

În anul editorial 2018, au fost publicate câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, Iocan și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 31 august 2019, ora 23.00. După închiderea votului, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi ale publicului și ale unui juriu desemnat de Asociația Euro CulturArt. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2017

În anul editorial 2017, au fost publicate câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 27 august 2018, ora 23.00. Pe 31 august 2018, de Ziua Limbii Române, într-un eveniment public, AgențiadeCarte.ro va premia cărțile ce vor întruni cele mai multe voturi. Vom acorda câte un premiu pentru fiecare secțiune a topului.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRȚI ALE ANULUI 2016

Anul 2016 a propus câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural și Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 27 august 2017, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2015

Anul 2015 a propus câteva titluri semnificative pentru o viitoare istorie a literaturii române contemporane. Echipa AgenţiadeCarte.ro a scanat nominalizările pentru Premiile Radio România Cultural, Observator Cultural, România literară, Gala Tinerilor Scriitori, dar şi propriile preferinţe ale editorilor. A rezultat o listă de propuneri pe care cititorii AgenţiadeCarte.ro o pot vota, comenta şi critica. Votul este deschis până la 15 mai 2016, ora 23.00.

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2010

(S)TOP CELE MAI BUNE CĂRŢI ALE ANULUI 2010

Cotidianul cultural AgenţiadeCarte.ro este membru al Asociației Publicațiilor Literare și Editurilor din România (APLER)

 

Publicaţie culturală finanţată cu sprijinul Ministerului Culturii.

ISSN: 2248 – 1508