”Ghid de supraviețuire în call center”, de Camelia Bucur

feb. 17th, 2017 | By | Category: Agenda de carte

Editura Tracus Arte anunță apariția celui mai simpatic ”Ghid de supraviețuire în call center” al Cameliei Bucur, o corporatistă care descrie cu umor viața într-o corporație.

”Te-ai trezit după câțiva ani la același loc de muncă, pe același post, la aceeași firmă, cu toate că erai sigur că, după ce termini facultatea, o să schimbi lumea? Te enervează colegii și ai ajuns să le știi toate ticurile și glumele pe de rost? Te sperie gândul de a-ți da demisia și, cu toate astea, visezi în fiecare seară ce față ar face managerul dacă a doua zi chiar ți-ai da-o? Te-ai săturat de program, pauză luată pe grafic, aceleași fețe, aceleași texte stupide repetate la nesfârșit, certuri absurde, șușoteli pe la colțuri, țigări fumate rapid, că ți se termină pauza și, per total, de tot ce înseamnă 8 ore plătite pe zi, 5 zile pe săptămână? Atunci clar lucrezi la un call center (sau la orice altă multinațională). De prea mult timp. Nu dispera, nu ești singurul. Și, pentru a-ți dovedi asta, ți-am pregătit un Ghid de supraviețuire în call center (și orice altă corporație multinațională) în care nu e vorba despre posibilități de avansare, spirit de echipă și satisfacția pe care o resimți la sfârșitul zilei, ci despre ce ai văzut, ai trăit și te-a enervat cu adevărat. Sau despre ce trebuie să știi dacă visezi să devii corporatist…”

Număr de vizualizări :585


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro