CLB păstrează vie legătura dintre cumpărător şi librar

mai 4th, 2016 | By | Category: Postcard

Compania de Librării Bucureşti, cel mai vechi lanţ de librării din România şi singura reţea care are filiale în toate cele 6 sectoare ale Bucureştiului, le propune cumpărătorilor o nouă formulă de cumpărare online. Este vorba despre „Rezervă şi ridică” – un sistem de cumpărare extrem de popular pe piaţa de carte germană, dar şi în alte ţări din Occident, dezvoltat din dorinţa de a menţine vie relaţia cititor-librar.

„Compania de Librării Bucureşti are avantajul că are filiale răspândite în toată capitala. Sistemul nostru «Rezervă şi ridică» este comod şi eficient ​ şi,  în acelaşi timp, ​ păstrează legătura dintre cititor şi librar, legătură pe care CLB a ştiut să o întreţină timp de peste 66 de ani”, a declarat Marieta Seba, director general al Companiei de Librării Bucureşti.

Publicul ţintă al acestui sistem sunt în special cumpărătorii pro-activi, cei care au frecventat librăriile dintotdeauna, dar care au tot mai puţin timp, în ultima vreme, pentru cumpărături fizice. Accesând site-ul www.clb.ro, ei pot alege orice titlu din stoc, pentru ca mai apoi, cu un simplu click, să îl trimită către oricare dintre filialele CLB din oraş, de unde îl pot ridica.

Dintre cele peste 40 de filiale CLB din Bucureşti, clientul va găsi uşor una în apropierea casei, a şcolii, în drum spre serviciu sau pur şi simplu una în care se simte bine.

Un mod rapid şi eficient de a te informa şi apoi de a face o comandă, dar şi un gest de fidelitate faţă de librăriile din oraş, atât de familiare pe vremuri, dar în care intrăm prea puţin în ultima vreme.

În ultimii ani, vânzările online au căpătat o pondere tot mai mare pe piaţa de carte românească. Atât editurile, cât şi librăriile tradiţionale vând online, librăriile virtuale au crescut numeric – o situaţie avantajoasă deopotrivă pentru vânzători, cât şi pentru cumpărători. În acest context, Compania de Librării Bucureşti acordă în ultimii ani o atenţie tot mai mare vânzărilor online. Site-ul companiei, www.clb.ro are în portofoliul activ peste 52.000 de produse, din care mai mult de jumătate sunt cărţi. Cel mai vechi lanţ de difuzare de carte din Bucureşti, cu o reţea care cuprinde 46 de librării şi care a aniversat anul trecut 65 de ani de activitate nu va renunţa însă niciodată la comerţul tradiţional de carte. Îşi propune, în schimb, să îl diversifice şi să îl profesionalizeze, în acord cu noile facilităţi tehnologice.

Număr de vizualizări :547


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro