O operă de artă stradală de 300 de metri pătrați pe gardul centrului comercial ParkLake

iun. 15th, 2014 | By | Category: Agenda de carte

Duminică, 15 iunie 2014, 3 street artiști români: IRLO, KERO și OBIE și 150 de elevi din clasele V-VIII, din cadrul școlilor gimnaziale din sectorul 3 au finalizat o operă de artă stradală de 300 de metri pătrați pe gardul centrului comercial ParkLake din Bucureşti. Coordonatorul acestui proiect a fost artistul vizual şi curatorul Mihai Zgondoiu, de la Galeria ATELIER 030202. ParkLake este noua destinaţie a experienței de cumpărături dezvoltată printr-un joint venture între Sonae Sierra, specialistul internaţional în centre comerciale, şi Caelum Development, un important dezvoltator de proiecte imobiliare din Europa de Est. Lucrarea de artă stradală a fost conturată de către cei 3 artiști pe baza temei natură-parc-familie, care definește designul și arhitectura centrului ParkLake, și completată astăzi de copiii înscriși în proiect de la școlile din sectorul 3 în cadrul evenimentului Duminica Micilor Artiști. Locuitorii din zonă se vor putea bucura de lucrare până la evenimentul de deschidere oficială a centrului comercial, în 2016. AgenţiadeCarte.ro este partenerul media al acestui proiect street-art.

Suntem bucuroși că prin acest eveniment copiii din comunitatea locală au avut deja o experiență unică oferită de ParkLake, încă din faza de dezvoltare. Obiectivul nostru este de a aduce locuitorilor din București o experiență inedită de cumpărături, integrată în viața comunității, reunind oferta de retail și divertisment cu zona învecinată a parcului Titan. Vom organiza și alte evenimente până la deschidere, astfel încât să cunoaștem mai bine așteptările locuitorilor din sectorul 3 cu privire la activitățile de relaxare și divertisment din carul ParkLake.”, a declarat Ingo Nissen, Managing Director al Sonae Sierra România, Responsabil pentru Dezvoltare.

Mihai Zgondoiu, artistul-curator al evenimentului: „Pentru că noul centru comercial ParkLake vine cu un concept total nou, acela de a integra familia, parcul și natura într-o experiență unică de shopping, distracție și relaxare, gardul șantierului este acum expresia artistică a acestei idei. Ne-am gândit la o compoziție vizuală plină de culoare si optimism, în care personaje fictive din basmele românești și elementele din natură se împletesc perfect cu starea de relaxare și visare. A fost o provocare pentru mine și echipa mea să facem parte din acest proiect. M-am bucurat împreună cu IRLO, KERO și OBIE, echipa de artiști pentru că întotdeauna ne dorim să vedem arta integrată în viața orașului și, în mod special, a locuitorilor unei comunități. Cred că astfel de proiecte sunt importante atât pentru dezvoltarea creativității copiilor, cât și pentru arhitectura urbană”.

ParkLake se află în faza de construcție și va fi inaugurat în 2016. Centrul comercial va oferi spații comerciale ofertante pe o suprafață închiriabilă de 70.000 m² prin cele aproximativ 200 de magazine. ParkLake, o destinaţie de cumpărături unică în Bucureşti, va aduce un concept prietenos cu mediul şi o ofertă specială de activităţi recreative şi sportive, în stransa legătură cu Parcul Titan din vecinătate. Noul centru comercial va pune la dispoziția vizitatorilor şi 2.600 de spaţii de parcare.

“Lucrările de construcție sunt acum la nivelul fundației și continuăm dezvoltarea conform calendarului propus. Totodată, ne bucurăm de implicarea școlilor din Sectorul 3 în cadrul acestui eveniment și așteptăm să descoperim dorințele comunității privind experiențele de cumpărături și relaxare din ParkLake în cadrul următoarelor evenimente organizate”, a spus David Sharkey, CEO Caelum Development.

Cu un amplasament excelent în cel mai verde sector din Bucureşti, Sectorul 3, ParkLake este o locație accesibilă, la 10 minute de centrul oraşului, şi dispune de o deschidere stradală generoasă pe bulevardul cu 4 benzi de circulaţie, Liviu Rebreanu. Locaţia beneficiază de legături cu toate mijloacele de transport în comun, inclusiv autobuz, tramvai şi metrou (staţiile Dristor, Nicolae Grigorescu şi Titan) și are o arie de acoperire cu peste 500.000 de locuitori, la o distanţă de 10 minute cu maşina, de centrul orașului.

Despre Sonae Sierra

SONAE SIERRA, www.sonaesierra.com, este specialistul internaţional în centre comerciale, pasionat să creeze experienţe inovative de cumpărare. Compania deţine 47 de centre comerciale, cu o valoare de piaţă de peste 5.6 miliarde de euro şi este prezentă în 13 ţări, de pe 4 continente: Portugalia, Algeria, Azerbaijan, Brazilia, China, Columbia, Germania, Grecia, Italia, Maroc, România, Spania şi Turcia. Sonae Sierra administrează şi/sau închiriază 85 de centre comerciale şi  o suprafaţă totală închiriabilă de 2.7 milioane m2, care găzduiesc un număr de circa 8.300 de chiriaşi. În 2013, Sonae Sierra a primit peste 406 de milioane de vizite în centrele comerciale pe care le administrează. În prezent, Sonae Sierra are 6 proiecte în curs de dezvoltare, dintre care 3 sunt pentru terţe companii, şi alte 4 noi proiecte în plan.

Despre Caelum Development

Caelum Development, www.caelumdevelopment.eu, este o companie specializată în investiţii şi dezvoltare imobiliară, deţinută de un grup privat de investitori irlandezi cu peste 10 ani experienţă pe piaţa europeană de Real Estate. Având sediul central în Varşovia, Grupul Caelum are un portofoliu extins de 36 de proiecte în Europa şi include 21 de centre de retail cu o suprafaţă brută de 200 000 m2. Cu o echipă dinamică şi dedicată de specialişti în imobilare, focusată pe combinarea experienţei locale de piaţă cu cele mai înalte standarde profesionale, Caelum se bucură de o poziţie solidă pe o piaţă în permanentă schimbare.

Număr de vizualizări :1792


One Comment to “O operă de artă stradală de 300 de metri pătrați pe gardul centrului comercial ParkLake”

  1. required spune:

    Foarte frumos si inovativ dar as ramine recunoscator pe veci grupurilor de pierde-vara daca n-ar mai vopsi metrourile cu tot felul de pocitanii.

Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro