Florica Prevenda, la Cafeneaua Critică

apr. 23rd, 2014 | By | Category: Eveniment

Joi, 24 aprilie 2014, de la ora 19.00, la Galeria AnnArt (Bucureşti, Str. Mahatma Gandhi Nr. 1/Şos. Kiseleff 31) va avea loc o nouă ediție a Cafenelei critice: ”Facelook/Facebook Obsession”, cu şi despre Florica Prevenda. Amfitrioni: Gabriela Massaci (directoarea Galeriei AnnArt) şi Ion Bogdan Lefter. Ediţie realizată în colaborare cu Galeria AnnArt.

Cafeneaua critică anunţă o ediţie specială, din nou „în deplasare”, de astă dată la Galeria bucureşteană AnnArt, în cadrul expoziţiei Facelook a pictoriţei şi artistei multimedia Florica Prevenda, unul dintre numele de prim-plan ale artei româneşti contemporane. Picturile-colaj şi obiectele-asamblaj reunite sub genericul Facelook fac parte din seria Facebook Obsession, în continuarea unor mai vechi experimente creative şi de explorare identitară. Vernisată pe 2 aprilie, expoziţia va rămîne deschisă pînă pe 30 mai. În ambianţa elegantă a Galeriei AnnArt, ediţia de joi 24 aprilie a Cafenelei critice propune o discuţie cu Florica Prevenda despre cariera sa şi despre Facelook/Facebook Obsession. Cu această ocazie va fi lansat şi catalogul expoziţiei.

Cafeneaua critică este un proiect de dezbateri culturale pe teme de actualitate. Prima serie s-a desfăşurat în anii 1990, la Cafeneaua Facultăţii de Litere a Universităţii Bucureşti. Reluată în noiembrie 2008, Cafeneaua critică a aniversat 100 de ediţii ale seriei a doua în luna mai 2013. Întîlnirile Cafenelei critice au loc joia seara la Club A.

Număr de vizualizări :726