„Frumuseţea este şi în ochii care nu văd”, expoziție cu vânzare la Casara Showroom

mart. 6th, 2014 | By | Category: Proiecte

Expoziţia cu vânzare intitulată „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd” poate fi vizitată acum şi la showroom-ul Casara, din Calea Dorobanților 159, București, până la finalul lunii aprilie 2014. Fotografiile prezentate portretizează reacţiile a cinci fete nevăzătoare care miros flori şi fac parte din campania „Frumuseţea este şi în ochii care nu văd”. Această campanie pune accent pe importanţa problemelor cu care se confruntă nevăzătorii şi atrage atenţia asupra faptului că fiecare dintre noi se poate implica şi susţine această cauză. Cele cinci protagoniste ale campaniei sunt Crina, Loredana, Andreea, Roxana și Petra. Prin achiziţionarea unei fotografii, ajutăm un nevăzător. Preţul unei fotografii este de 300 lei, iar banii strânşi din vânzarea lor merg către Asociaţia Nevăzătorilor din România. AgențiadeCarte.ro este partener media al evenimentului.


Despre campania „Frumuseţea se vede şi în ochii care nu văd
Într-o ţară în care scandalurile ţin prima pagină a ziarelor şi ocupă spaţiul pe Tv, în proporţie covârşitoare, uităm că viaţa este plină de culori, că plecăm de la alb şi trecem prin toată paleta culorilor până la negru. Noi, românii, vedem viaţa mai mult decât alţi oameni, din ţări vest europene sau de pe alte continente, în negru. Motivele sunt suficiente, dar ele nu reprezintă o scuză că nu găsim timp să ne preocupăm să facem şi un bine pentru alţii. Sunt oameni pentru care totul este negru de la naştere sau, prin circumstanţe nefericite, ajung să nu mai cunoască nicio culoare şi sunt adânciţi într-un infinit întuneric. Pentru aceşti oameni a luat naştere campania „Frumuseţea se vede şi în ochii care nu văd”. Pentru cei care nu au şansa să vadă, pentru cei care ori s-au născut aşa ori, din cauza unui sistem defectuos medical, ori din cauza altor întâmplări extrem de triste ajung să nu mai vadă. Cum ar fi să trăieşti fără să vezi? Ce priorităţi ai mai avea în viaţă? Cum te-ai adapta societăţii aproape crude în care trăieşti? Cum ai percepe indiferenţa semenilor tăi la problema pe care o ai? Cât de singur te-ai simţi, fiind înconjurat de nepăsare? Adevărul este singurul lucru constant pe care îl avem în viaţă, nu ar trebui să îl evităm. Adevărul este că putem face viaţa mai bună altor oameni. Avem ocazii să arătăm că ne pasă, ce facem cu ele, profităm de ele să facem un bine?
Rezultatul acestei campanii ne va măsura omenia ca societate, ca indivizi ce formează societatea şi ca disponibilităţi sufleteşti pe care le avem.

Pentru mai multe detalii: https://www.facebook.com/FrumuseteaEsteSiInOchiiCareNuVad

Sponsor: Dove

Parteneri principali: Asociaţia Nevăzătorilor din România, Casara, Iiana.ro, F64, Privileg Catering, L’Occitane, Florăria Iris

Parteneri media: Story, Q magazine, Unica, Avantaje, Libertatea, Psyhologies, The Epoch Times România, Ciao, Spy, Romania Insider, Calendar Evenimente, Cinemagia, Cinefan, Ziarul Metropolis, La Revista, 7 seri, Egophobia, bookmag.ro, cariereonline, Artc Act Magazine, catavencii.ro, cosmopolitan.ro, femeia.ro, miresici.ro, mami.ro, money.ro, hipmag.ro, stirifeldefel.ro, mayra.ro, autentici.ro, avocatnet.ro, CSRevolution, Agentia de carte, filme-carti.ro, Anchetatorul modern, blogatu.ro, dordeduca.ro, Ceainăria La un ceai, Fundaţia Calea Victoriei, hotnews.ro

Număr de vizualizări :719


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro