Brandul „Anticipaţia”, relansat după trei decenii

iun. 15th, 2012 | By | Category: Proiecte

Editura Nemira va relansa, anul acesta, brandul „Anticipaţia” după 30 de ani de la apariţia primului număr al „Almanahului Anticipaţia” şi va dezvolta sub acest nume mai multe produse editoriale: revista de ştiinţă şi ficţiune www.anticipatia.com, almanahul „Anticipaţia” şi un proiect complex de cărţi sub acelaşi semn al ştiinţei şi ficţiunii prospective. Almanahul şi revista online vor fi lansate la sfârşitul acestui an.


„Anticipaţia” va cuprinde:

– texte de ficţiune de maxim 7000 de semne;

– propuneri pentru articole (non-fiction) constând într-o prezentare scurtă, care să susţină subiectul şi să sugereze stilul – maxim 500 de semne, urmând ca proiectele selectate să fie dezvoltate şi trimise redacţiei până pe data de 01.09.2012 (varianta finală de maxim 5000 de semne şi materialele ilustrative aferente);

– materiale de ilustrare (colaje foto, grafică, etc.) în format de vizualizare (JPEG);

– schiţe a unor dosare tematice sau alte sugestii.

Număr de vizualizări :843


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro