„Manual de campanie electorală – elemente de New Media” de Marius Ghilezan

mai 14th, 2012 | By | Category: Agenda de carte

De curând, este disponibilă ediţia a II-a a „Manualului de campanie electorală – elemente de New Media” de Marius Ghilezan. Volumul e ilustrat cu o serie de caricaturi inedite, realizate de Ştefan Popa Popa’s. „Paradigma comunicării s-a schimbat odată cu apariţia internetului.”, a spus Marius Ghilezan. Volumul este disponibil doar în format on-line: http://www.bookiseala.ro


„Ghidul de campanie al lui Marius Ghilezan, deşi apărut în 2000(2012), rămâne cel mai consistent şi mai practic îndreptar pentru cei care vor să reuşească în viaţa politică.

Cititorii pot învăţa cum se face o strategie câştigătoare, cum se constuieşte un mesaj percutant, ce înseamnă imaginea publică şi cum se citesc sondajele de opinie, altfel decât o fac mai toţi politicienii. Sfaturi practice cu exemple concludente fac din carte un îndreptar la îndemâna oricui doreşte să câştige voturi şi să obţină mult râvnita încredere a electoratului.”, a scris Ilă Citilă.

Număr de vizualizări :1596


One Comment to “„Manual de campanie electorală – elemente de New Media” de Marius Ghilezan”

  1. Mihail Raluca spune:

    Buna ziua,

    cum pot intra in posesia acestei carti? Este pe stoc?

Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro