Salonul Cărţii Livresque, ediţia a doua

apr. 1st, 2012 | By | Category: Proiecte

În perioada 19-22 aprilie 2012, la Sala Palatului din Bucureşti va avea loc cea de a doua ediţie a Salonului Cărţii Livresque, organizată de Precise Marketing  în parteneriat cu British Council. Salonul de Carte precede data de 23 aprilie,  Ziua Mondială a Cărţii şi a Dreptului de Autor, precum şi celebrarea geniului literar William Shakespeare, motiv pentru care, în cadrul evenimentului vor avea loc dezbateri, conferinţe, lansări de carte şi mese rotunde, workshop-uri tematice, menite să îmbunătăţească starea actuală a pieţei de carte din România şi să traseze noi linii de acţiune în acest sens. AgenţiadeCarte este unul dintre partenerii media ai Salonului.

Temele propuse spre dezbatere: Statutul autorului român, într-o societate în care cartea tinde să îşi piardă întâietatea; Este divertismentul o ameninţare reală pentru cultura scrisă din România?; Drepturile de autor în România: Punem ACTA pe masă (masă rotundă); „Exportul” de cultură – dezbatere; Piaţa românească de carte; Români universali; Creem Bookurie – seminar şi workshop despre scriere creativă (separat pentru adulţi şi copii); Impactul e-book asupra scriitorilor; Accesibilitatea culturii – starea infrastructurii de diseminare a culturii în România.

În cadrul Salonului de Carte Livresque este aşteptată participarea a peste 50 de edituri expozante, pe o suprafaţă de aproximativ 2000 mp. Întrucât precede ziua de 23 aprilie, când este comemorat cel mai mare dramaturg al lumii, William Shakespeare, Salonul Cărţii Livresque va fi gazda unor trupe de teatru care vor surprinde prin originalitatea interpretării şi abordării cunoscutelor piese ale autorului, dar şi a unor concursuri de cultură generală despre literatura engleză.

LIVRESQUE aduce, de asemenea, în prim plan Ziua Internaţională a Cărţii şi a Dreptului de Autor, prin găzduirea de seminarii şi workshop-uri, campanii de încurajare a lecturii şi de promovare a culturii scrise, atât prin prezenţa unor scriitori consacraţi, cât şi prin descoperirea unor tineri talentaţi, care vor avea astfel şansa de a-şi face cunoscute operele de debut la „Colţul Vorbitorului”, un spaţiu special amenajat pentru lansări.

De asemenea, se vor desfăşura două campanii de promovare şi susţinere a culturii scrise şi de încurajare a lecturii. Este vorba despre campaniile “Donează o carte pentru copiii orfani!” deja cunoscută publicului cititor încă de la prima ediţie şi “Citeşti, deci eşti cool”, organizată în parteneriat cu British Council.

Mai multe detalii la pagina:

www.livresque.precisemarketing.eu

Număr de vizualizări :1172


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro