“Riscurile accentuării punctelor forte”, coordonat de Robert B. Kaiser

aug. 22nd, 2011 | By | Category: Agenda de carte

La Editura Curtea Veche, în colecţia “Profit”, a apărut volumul “Riscurile accentuării punctelor forte”, coordonat de Robert B. Kaiser, în traducerea lui Bogdan Georgescu şi a Andrei Samata. Cartea de faţă adună între paginile sale o serie de eseuri, scrise de câţiva pionieri care au contribuit la conturarea managementului modern.

O marotă populară în prezent, derivată din teoria managementului actual, spune că: “E o greşeală să încerci să corectezi slăbiciunile; cultivă, mai bine, atuurile.” Dar se întrevăd anumite jumătăţi de adevăr şi unele pericole ascunse, în spatele acestei filozofii seducătoare.

Robert B. Kaiser (coordonatorul cărţii) şi-a început cariera la Center for Creative Leadership. În 1997, el s-a alăturat echipei de la Kaplan DeVries, pentru a contribui la extinderea cercetărilor firmei şi a capacităţilor de dezvoltare ale acesteia. În 2005, a fost numit acolo partener.

Este un remarcabil expert în leadership. A publicat sau susţinut peste 100 de articole şi prezentări, ideile sale fiind promovate atât în revistele academice şi de afaceri, cât şi în conferinţe şi seminarii. Domeniile sale de interes se referă, în principal la: leadership, evaluare de personal, selecţie şi dezvoltare a pesonalului executiv.

Kaiser este coautor, împreună cu Robert Kaplan, al instrumentului Leadership Versatility Index®, folosit pentru obţinerea feedbackului la 360 de grade, o inovaţie radicală pentru care a primit în Statele Unite trei brevete de invenţie.

Este un practician activ în domeniul său, întocmind evaluări şi oferind consultanţă pentru lideri şi echipele acestora. A instruit nenumăraţi manageri de nivel ierarhic mediu, dar şi directori executivi de top – provenind atât din companii incluse în topul Fortune 100, cât şi din firme mai mici. De-a lungul timpului, s-a specializat în sprijinirea echipelor executive de top pentru tranziţiile cu mare potenţial în carieră.

De asemenea, Kaiser ajută companiile să încadreze, să analizeze şi să rezolve probleme de leadership – de la crearea unor modele corporatiste de leadership menite să restructureze procesul de evaluare a personalului, până la ghidarea procesului de succesiune pentru funcţia de CEO şi la consiliere pentru atingerea obiectivelor strategice de afaceri. Printre cei cu care a colaborat, se numără: Motorola, Unilever, Tyco Electronics şi ConAgra Foods.

Kaiser este pasionat de munca sa, organizând conferinţe, coordonând editarea unor cărţi şi reunind frecvent gânditori de seamă în domeniu, pentru a susţine comunicarea ideilor lor.

Deţine o diplomă universitară în psihologie, dar a studiat şi sociologia. De asemenea, a finalizat un master în psihologie industrială şi organizaţională, în cadrul Illinois State University.

Număr de vizualizări :906


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro