Jargonul oamenilor de afaceri americani, la Editura Humanitas

aug. 9th, 2010 | By | Category: Agenda de carte

La Editura Humanitas a apărut de curând volumul “Green Weenies and Due Diligence. Jargon de afaceri american” de Ron Sturgeon, în traducerea Adinei Cobuz, cu o prefaţă de Howard Nusbaum şi ilustraţii de Gahan Wilson.

„Cartea de faţă e cu adevărat unică. Ai să găseşti pe piaţă o mulţime de dicţionare şi tomuri întregi cu citate, dar nici o lucrare despre jargonul oamenilor de afaceri americani mai riguroasă decât aceasta. În business se vorbeşte o limbă aparte şi, la fel cum orice limbă are dialectele ei, şi profesiile îşi au subtilităţile, variantele şi expresiile proprii. Cartea aceasta e cu adevărat valoroasă atât pentru liderii de companii, cât şi pentru tânărul întreprinzător, întrucât îi scuteşte de ani şi ani de ucenicie în limbajul specific lumii afacerilor.“ a scris în prefaţă Howard NUSBAUM.
RON STURGEON este prin excelenţă omul de afaceri împlinit care a pornit de la zero. Rămas orfan încă din adolescenţă, a fost nevoit să se descurce cu doar 2 000 de dolari – lăsaţi moştenire de tatăl său ca să-şi plătească studiile – şi o maşină veche, de împărţit cu fratele său geamăn. A renunţat la studiile universitare şi şi-a început aventura antreprenorială înfiinţând un atelier de depanare şi tuning auto. Mai târziu, avea să deschidă un parc de dezmembrări auto, iar imperiul lui s-a extins treptat, de la un singur angajat – fratele său – la 150. De-a lungul timpului, Ron Sturgeon a pornit câteva afaceri în mai multe domenii, de la centre de depanare şi reciclare auto până la agenţii imobiliare, pe care le-a dezvoltat şi, ulterior, le-a convertit în dolari. În prezent, oferă consultanţă în marketing şi ţine prelegeri în universităţi şi în mediul micilor întreprinzători din Statele Unite şi Australia. A mai scris şi “How to Salvage Millions from Your Small Business”, o carte tradusă deja în cehă, coreeană şi chineză. Prin “Green Weenies & Due Diligence” autorul îşi continuă misiunea de a-i ajuta pe întreprinzătorii aflaţi la început de drum, punându-le la dispoziţie cheia a numeroase expresii din vocabularul deosebit de sofisticat al oamenilor de afaceri americani, fără a uita să-şi amuze cititorii.

Număr de vizualizări :802


Comenteaza

Sunt permise comentariile oricărei persoane, fără discriminări pe criterii de rasă, sex, etnie, opţiune şi apartenenţă politică sau religioasă. Limbajul vulgar şi trivial în subsolul textelor nu este permis. Nu sunt permise opiniile calomnioase rasiste/şovine/xenofobe. Nu sunt permise atacuri la persoană în subsolurile textelor, ele sunt exclusiv pentru comentarii, critică literară, păreri despre text, dezbateri, etc. În caz contrar, ele vor fi scose din baza de date, fără nici o explicaţie din partea AgentiadeCarte. ro